Monday, October 26, 2009

Wedding, wedding & wedding...


Assalamualaikum w.b.t..

Finally, i manage to find a time to write a new entry.. Kalau ikutkan, mmg byk sgt benda yang nak ditulis, cuma masa and peluang sahaja yang tak ada.. few things to share; my bff wahida@peggy officially engaged to her beloved honeybee Ejam.. congrats dear.. and finally my bff Akma already found her true love and make up her mind to accept the proposal.. Of course i'm truly happy for her.. she deserve to be love by a gentlemen called mr.f****..oppss,dirahsiakan.. that guy sgt baik, humble, caring and sincere.. boleh nmpk dr tindak tanduk dan raut wajah nya.. Alhamdulillah, He answer my prayers.. seriously, i always pray for my akma happiness.. she's more than just a BFF to me..


Untill this year end, almost every weekend my time will occupied by turning up to my friends wedding.. last week my school mate Fidzah Adnan & her official hubby Shahnazim.. sweet sgt tgk fidzah with blue songket plus dgn tubuh genit die yg nmpk berseri-seri.. Coupled since 18 if im not mistaken..

this weekend rest dulu since next week pun aidiladha.. maybe gak lombu kambing xcukup sbb utk korban! kah3.. 5 dec will be Eezan(ex-office mate, she's my flower gurl during my big day) wedding day, the same day gak my boss nak buat meeting! Faul! Already agreed ramai2, siap2 pki vogue2, immediately shoot pg wedding eezan after hbs office hour.. Mr.Boss hopefully jgn marah yea tgk semua staff on time punch card! kui3.. the same day dgn my schoolmate Maisarah majlis@Batu Caves.. hrp2 sempat la shoot kesana.. but mu hubby kerja pulak that day..tgk lah..

Next following week pulak En.Ridzwan Razali@abg wan yg kupanggil jejaka cinta luka.. kui3.. finally menemui kebahagiaan after gone through a series of dark side love.. oppss! =p venue@KGPA.. kelas you dgr2 nya.. maklumlah, bride nyer pon cantiksss.. huhu,after that my ex-dormate kat Maahad dulu, Nurul Farhana@Ana.. oklah, kat subang jaya gak.. salwani pon sama, tp mana letak invitation card hari tu.. kena install dlm reminder..

Huhuhu.. sesungguhnya, mmg skrg musim org kahwin... i talk to umi, she said "ala,biasa je tu.. cuma awak ramai kwn2 seangkatan yang dah mmg time serunya..sbb tu rasa ramai.." betul gak kan?? PEACE! to all my friend yg tgh hair wire buat preparation, all the best and hopefully everything will run smoothly.. kutip bunga telur la keje aku nmpknya... errrr,sedikit kopaks sbb mst kna bg present kan... =p kui3

No comments:

Post a Comment