Sunday, October 18, 2009

if only they knew..

Assalamualaikum w.b.t.

Di telan mati mak, diluah mati bapak.. it sounds harsh, but that is what happen to me now.. Kalau diteruskan, tak dapat restu.. kalau ditinggalkan, itulah cita-cita yang dah lama terpendam.. tak mustahil boleh tertekan jiwa ni lambat laun..

I've did a quiz in facebook, calculating my birth numbers, and the number would describe your character and lifeline.. almost accurate.. and one the significant sentence; mementingkan hati dan perasaan orang lain sebelum diri sendiri.. kadang-kadang terfikir untuk luahkan secara depan-depan, mana keadilan untuk diri aku pula?? terus terang.. aku tak nampak pun orang lain yang cuba ambil kira perasaan aku pula.. aku tak minta apa-apa pengorbanan, cukuplah sekadar kepercayaan dan biarkan sedikit ruang untuk aku dengan cara aku sendiri..

I don't know.. should i just let go my golden dreams.. and hoping that the imagination will simply fade away.. the opportunity is just in front me.. anyway, the dream is not only for me alone.. semua ni untuk dikongsi and if possible, hasilnya akan jadi kesenangan untuk semua in future.. maybe tak ada yang nampak lagi..

Believe me, aku akan cuba bawa kehidupan ini sebaik2nya.. takkan aku tinggalkan sesiapapun.. kerana semua yang aku sayang adalah hidup aku, nadi aku, nyawa aku.. sekali pun mungkin terjadi yang buat org2 yg aku sayang rasa terbiar atau terabai.. itu bkn disengajakan.. itu kerana aku xpunya pilihan.. at least let me try to make things fine and smooth.. just like what britney sing along..

but if you look at me closely, u'll see it in my eyes..
this girl will always find a way..

Ya Allah, berikanlah aku petunjuk, berikanlah aku kekuatan.. aku hanya mampu berserah kepadaMu..
sigh.. if only they could see, if only they knew..

No comments:

Post a Comment